Postup opravy
- Příjem zařízení do systému Britex po převzetí od kurýra
- Posouzení zařízení proti popisu a dokumentaci dodaných zákazníkem
- Ověření zařízení v kontrolních systémech výrobce
- Diagnostika technického stavu zařízení a deklarovaných závad v souladu s požadavky výrobce, případně tovární nastavení (záleží na typu zjištěné vady)
- Objednání ND, nejsou-li skladem
- Samotná oprava zařízení (případně se zálohou dat, požaduje-li zákazník a lze-li provést)
- Výstupní diagnostika zařízení v souladu s požadavky výrobce
- Kompletace zařízení, včetně dokumentů a příslušenství dodaných zákazníkem.
- Přiložení servisního protokolu
- Zabalení zařízení a předání ke zpětnému dodání zákazníkovi
Logistika
- Vyzvednutí zakázky u zákazníka na základě požadavku z webu
- Vyzvednutí zakázky u zákazníka na základě dohodnutých pravidelných svozů
- Zaslání zakázky zákazníkem přímo na servisní centrum
- Ve všech případech svozu musí být zakázka řádně zabalena a obsahovat popis závady
- Proběhne záruční / nezáruční oprava (na základě odsouhlasení předem zaslaného CN). Veškeré neshody stavu zařízení oproti popisu, dodanému zákazníkem, jsou vždy konzultovány před zahájením opravy
- Podle výsledku opravy odeslání opraveného zařízení zpět zákazníkovi
- Přímo
- Přímo s následnou fakturací (nezáruční oprava)
- Přímo na dobírku (nezáruční oprava)
- V případě opravy, kdy je výsledkem návrh na odstup od kupní smlouvy, uložení zařízení ve skladech Britex a následné odeslání zařízení k posouzení výrobci v dávkách, podle jeho pokynu